Nu ere kört

Har kört bil hela jäkla dagen idag känns det som.
 
Och det känns ju faktiskt riktigt bra :)
 
Igår fick jag låna bilen av mamma, och det var första gången jag körde ensam *på riktigt*. Jag körde visserligen och parkerade trafikskolans bil efter uppkörningen, men det räknas inte lika mycket.
I alla fall åkte jag först till coop och handlade lite, åkte hem och parkerade.
 
Kikade på två avsnitt av CSI och sedan blev jag sjukt rastlös, så jag packade lilla fotoväskan och körde till varvsberget och tänkte fota lite.
Den planen gick i stöpet då jag glömde kopplingen mellan kameran och trefoten, så irriterad ringde jag Linda och hörde om jag kunde hälsa på henne i den nya lägenheten, men hon skulle jobba natt. Så jag ringde fina pojkvännen och han var öppen för sällskap, så då blev det en tur till Björna istället.
Det var ju inte helt dumt.
 
Men jag var *lite* rädd för älgar under körningen faktiskt.
Brööööl.
 
 
Har skaffat parkering här i alla fall. Måste skratta lite åt uppsägningstiden på 9 månader. Måste ju nästan fundera på om det är troligt att jag blir sambo inom nio månader eller nåt så att jag kan säga upp i tid. Jäkla märklig uppsägningstid när det är tre månader på lägenheten.
 


Kommentarer
Anonym

oj

Svar: Jodu
Elena utan H

2012-10-30 @ 09:16:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt i ett eventyr

En sjuksköterskas vardagsblogg

RSS 2.0