känns bra!

Nu är jag halvvägs genom denna magutmaning, och det känns ruskigt bra.
Jag är i Piteå hos killen under min semester, men jag får ihop mitt träningsschema och kosten bra ändå, vilket jag blir nöjd över.

Han sover längre än mig, så oftast hinner jag med dagens träning innan han vaknar. Idag gick jag elva kilometer, från Bergsviken till Öjebyn och tillbaka, ländryggen protesterade på tillbakavägen, men jag stannade några ögonblick och sträckte ut den.

Jag bevisar för mig själv att det går att hålla sig till sitt sunda leverne trots sommar, sol och kärlek.

Häromdagen när killen jobbade natt satt jag och svärmor och mumsade på kex, ost och en aning fikonmarmelad. Lyx!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt i ett eventyr

En sjuksköterskas vardagsblogg

RSS 2.0