Tappad

Nu har jag min söta kille hos mig, äntligen! Det är rätt bra med distansförhållanden, man får längta ihjäl sig efter varandra. Men å andra sidan blir man tvungen att längta ihjäl sig...

Matbiten av programmet går bra än så länge. Av någon anledning har min aptit blivit nedsatt, så just nu tvingar jag i mig mat. Det blev så illa att jag igår tränade bort ca 700 kalorier, och sedan fick jag bara i mig drygt 900 kalorier... Illa, illa.

Jag har tydligen en dold anorektiker i mig, för i hemlighet blev jag nöjd med att gå plus/minus noll i kaloribalans. Jaja, alla har väl nåt problem med maten...

Vilodag idag, försöker kompensera gårdagens dåliga matintag med näringsrika små mål idag... Sötgubben bjöd på matig sallad till middag, med kyckling, bacon, fetaost och annat gott :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt i ett eventyr

En sjuksköterskas vardagsblogg

RSS 2.0