Några mål för 2013

Första målen för i år har jag nått.
*Jag har inte köpt godis på hela månaden (nötter och popcorn har jag dock köpt), men ätit när det bjudits.
*Börjat rida
*Gått regelbundet på gym, varje måndag.

Målen för februari blir
*Gym på måndag, på onsdag ska det antingen bli simning eller mer gym.
*Spara det söta till lördagar eller speciella tillfällen (vilket krasst sett visserligen skulle kunna vara varenda dag, men kanske fika med folk jag inte sett på länge)
*Dagar jag inte tränar ska jag ut på promenad.

Mål för resten av årets månader vet jag inte, men huvudmålet till december 2013 är att jag ska må så jävla bra. Starkare, sundare, tryggare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt i ett eventyr

En sjuksköterskas vardagsblogg

RSS 2.0