Men resultat då!

Haha, har helt glömt av detta med magprogrammet.
Kom helt av mig efter luftvägsinfektionen och gjorde sista två veckorna lite sporadiskt. Motivationen flög helt ut genom fönstret men nåja. Så får det vara.

Här kommer i alla fall resultatet, efter typ 100 veckor eller nåt...

Dagens läge är:
*66,2 modiga kilon, hoppsan, minus 8,2kg på två månader (mamma säger att jag börjar se så mager ut i ansiktet >:( )
*BMI 23,5
*Midja på 76,5cm
*Fettprocent 21,6
*Muskelprocent 34

Själv ser jag väldigt liten skillnad, lite smalare under revbenen och mindre häng under hakan...
Och rött hår igen. Det där som skulle bli schysst järngrått blev ju istället blått... Som sedan falnade till grönt,,,
 
Står och spänner magmusklerna för allt jag är värd
 
 
 
I stort sett är jag fortfarande rätt nöjd med kroppen jag arbetar med, men lite mer muskler vore inte helt fel. Jag arbetar mest med axlar, armar och rumpa, magrutor kan jag helt klart leva utan.
 
Usch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt i ett eventyr

En sjuksköterskas vardagsblogg

RSS 2.0