Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznrk

Gode tid så trött jag är!
Jobbade natt inatt, och det gick hyggligt. Fick ett litet bryt på jobbet, men det lugnade sig vid 12-tiden.
Jag fick ju faktiskt sova ända till 13.30 på onsdag, så jag var pigg och alert på både buggen och jobbet ett bra tag, men jag slumrade faktiskt lite vid 2-tiden. Tur att vi hade en tredje kollega med oss inatt, det är lite tungt på avdelningen nu...

Jag sov 1 timme och trekvart innan mamma väckte mig och körde ner mig till körskolan. Det var halkbana idag.
I vanlig ordning körde jag som en gud, roliga trafikkillen tyckte att jag fixade sladdarna som om jag aldrig gjort annat. Har ALDRIG sladdat förut. Men men, har man talang så har man. Bilden kommer härifrån i alla fall, vi hade en sån där anordning som gjorde att friktionen blev mindre till körbanan vilket simulerade halka.

 

 
 
När vi kom hem igen drog jag vidare med mamma och plastmamma för att bära in plastmormors saker till hennes nya boende. Lilla tanten då...
 
Blev bjuden på pizza på Il Padrino och sedan for vi åt ett annat håll.
Nu är jag så trött att jag bara vill kräkas. Typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt i ett eventyr

En sjuksköterskas vardagsblogg

RSS 2.0