Jesus, så trött jag är

Blerk.
Dagen har gått i 150 känns det som. Men ingen har dött, patienterna har blivit matade, vattnade, tvättade och medicinerade.
Jag bjöd arbetskamraterna på go´fika, för vet ni vad?


Jag tog körkort igår.
Oh yes.
Så då blev det citronmuffins, men chokladmoussefyllning och frosting med vit choklad.
Mumma.

För övrigt ska jag tvätta idag, har ett par trosor kvar i lådan, och det enda par sockar jag har kvar är ett par somriga knästrumpor med spets och rosetter. Värmer kanske inte så mycket idag när det faktiskt snöat lite.

Men som insinuerat, jag är överjordiskt trött. Tror jag har varit lite stressad över körkortsproven, och idag vaknade jag halv fyra. Kul... Men imorgon jobbar jag kväll, så jag får sova ut lite :)


Kommentarer
Anonym

HEJ

Svar: Hallå! :)
Elena utan H

2012-10-26 @ 17:50:42
Anonym

Jag är lite pigg jag!!!!!!

2012-10-26 @ 17:51:35
Marie

Grattis till körkortet!! =D

Svar: Tackarrr :)
Elena utan H

2012-10-27 @ 20:52:12
URL: http://silverscream.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt i ett eventyr

En sjuksköterskas vardagsblogg

RSS 2.0